KOSGEB gibi önemli bir kurumun bölgemizde başında olan, yaptığı çalışmalarla yeni girişimcilerin yetişmesinde büyük katkısı bulunan Ertuğrul Çetinkaya, genel merkeze alındı. Daire başkanlığı görevine atanan Çetinkaya’nın, önemli bir alanda değerlendirileceği düşünülüyor. Bölgemizin yetiştirdiği başarılı bürokrat Çetinkaya’nın terfi alması, “Gebze için kayıp ama memleket için kazanım” yorumlarını beraberinde getirdi. Çetinkaya atama kararını sosyal medyadan yaptığı paylaşımla duyurdu. Şunları söyledi; “Yola bir düşüldü mü, ömür boyunca gidilir. 14 yıl önce Gebze’de küçük bir barakada başlayan KOSGEB yolculuğumuz Ankara durağı ile sürecek. Hayat sürdükçe yeni yollar yürünecek. Büyüklerimizin teveccühü ile KOSGEB Daire Başkanlığına atandım. Klasik olacak ama makamlar değil, dostlarımızın gönüllerini kazanmak ve orada kalmak derdimiz. Ramazan sonu itibarıyla Ankara’da olacağız inşallah. Mevla içinde bulunduğumuz mübarek ay hürmetine yüzümüzü dostlarımıza, bize güvenenlere, milletimize kara etmesin inşallah. 1 yıl içerisinde yaşadığım iki görev değişikliğini benimle birlikte en çok hisseden aileme, can kardeşlerime, çalışma arkadaşlarıma, bölgemiz idarecilerine, işletmelerimize, girişimcilerimize ve hemşerilerime, İSPADER’ime destekleri ve dostlukları için minnettarım” dedi..jpg)
.jpg)
Çetinkaya'nın 14 yıl önceki göreve başladığı günün hatıra fotoğrafı...









