Darıca Gençlerbirliği’nde gözler Bergama Belediyespor maçına çevrilirken, teknik direktör Ramazan Silin’in sözleri idmanlara damga vuruyor. İdman öncesi takımla yaptığı toplantıda ciddiyet konusuna değinen Silin, futbolcularından işi sıkı tutmalarını isterken, Bergama maçından beklentilerini de dile getirdi. Tecrübeli teknik adam, artık telafisi olmayan kritik haftalara girdiklerini, iş kazalarına son vermeleri gerektiğini ifade ederek, “Son 3 maçta alınan beraberlikler bize ders olsun. Bundan böyle kayıp yok. Kaybedeceğimiz her puan, bizi Play-Off hedefinden uzaklaştırır. Bergama Belediyespor maçı, çıkış maçımız olsun. Şunun şurasında artık sadece 6 maçımız var. Dişimizi sıkalım. Bu takımı Play-Off’a taşımalıyız. Her şey bizim kendi elimizde” dedi. Bu arada işi gücü bir kenara bırakan Darıca G.B. Başkanı Abdullah Örs adeta takımla yatıp kalkıyor. Futbolcularla yakın diyalog kuran Başkan Örs, moral verici sözleriyle gergin olan yüzlerde biraz olsun tebessüm oluşmasını sağlıyor.
SPOR
Yayınlanma: 31 Mart 2016 - 16:44
CİDDİYET İSTİYORUM
Darıca Gençlerbirliği teknik direktörü Ramazan Silin, zorlu Bergama maçı öncesinde futbolcularına yoğun terapi uyguluyor. Futbolculara ciddiyet uyarısı yapan Silin, “Telafisi olmayan haftalardayız. Play-Off için artık puan kaybetmemeliyiz” dedi.
SPOR
31 Mart 2016 - 16:44









