Bölgemizde 1 yılı aşkın süreyi geride bırakarak gazetecilerle bir araya gelen ilk belediye başkanı Bünyamin Çiftçi oldu. Çayırova Belediye Başkanı olarak 15 aydır ilçe sakinlerine hizmet sunan Çiftçi, bu süreçte ortaya koydukları çalışmaları masaya yatırdı. Çayırova Belediyesi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleşen toplantıya Çiftçi’nin yanı sıra Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Yaşar Çakmak, AK Parti Çayırova İlçe Başkanı Ekrem Karahan, belediye başkan yardımcıları ve birim müdürleri hazır bulundu. Çok sayıda medya mensubunun katılım sağladığı toplantıda kahvaltı sonrasında ilk olarak söz alan Karahan, çalışmalarından ve gayretlerinden ötürü Çiftçi’ye teşekkürlerini sundu. Karahan’ın akabinde açıklamalarda bulunan Çakmak ise, “Pandemi döneminde belediye başkanlarımız çok güzel bir süreç geçirdi. 1 yılımızı değerlendirmek için bu toplantılar çok önemli. İlçe belediyelerimiz gayretleri ve sizlerin tavsiyeleriyle güzel çalışmalar ortaya koymak için yola çıktık. Belediyeleri saat gibi işletmek zaman istiyor. İlçelerin daha güzel olması, mutlu şehir Kocaeli için emek vermeye devam ediyoruz” dedi.
170 ÇAYIROVALI YETİME SAHİP ÇIKILDI
oplantıda Çayırova Belediyesi’nin bu dönem içerisinde yaptıklarına dair bir sinevizyon da gerçekleştirildi. Çiftçi ve ekibinin hazırladığı sunumda yer alan konu başlıkları şunlar; “9 mahallede halk meclisleri gerçekleştirildi. Kent meydanı projesinde ilk kazma vurulacak ve 25 bin metrekarelik 5 mahallenin merkezi noktasında yer alacak meydan kente kazandırılacak. Hastane yeri girişimler sonucunda daha yakın bir noktaya taşındı ve en kısa sürede hizmete geçirilmesi için büyük bir gayret sarf ediliyor. Beşikten eşiğe projesi ile 170 Çayırovalı yetim çocuğa sahip çıkıldı.
50 BİN KİTAPSEVER FUARDA AĞIRLANDI
Sosyal belediyecilik anlayışıyla Çayırova kart uygulaması ile ihtiyaç sahiplerine büyük kolaylık sağlandı ve giymiyorsan giydir mağazasında 6 bin ihtiyaç sahibine yardımda bulunuldu. Kadınlara özel tiyatro eğitiminin yanı sıra, kentin geleceğine yatırım olarak belediye bünyesinde 7 bin 500 kişiye eğitim veriliyor. Çayırova’da bir ilk olarak kitap fuarı düzenlendi. 150 bin kitap satışının yapıldığı fuarda 50 bin ziyaretçi ağırlandı.

O BAĞLANTI TAMAM
Sanayicilerle iş birliği yapılarak, görüşmeler sağlandı. Belediye bünyesinde bulunan mavi masa sayesinde bin Çayırovalıya istihdam sağlandı. Ayrıca herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması durumunda Ekim ayında istihdam fuarı düzenlenecek. Özellikle Emek ve Şekerpınar’da üst yapı çalışmalarına yoğunlaşıldı. Çayırova-Tuzla bağlantısı Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından tamamlandı.”
“COVİD-19’A KARŞI YOĞUN MÜCADELE”
Gösterdikleri yoğun ilgiden dolayı basın mensuplarına teşekkürlerini sunan Çiftçi, sinevizyonun ardından söz alarak şunlara değindi; “COVID-19 sürecinde tüm ekiplerimizle mücadele ettik. Vefa destek koordinasyon merkezini hayata geçirdik. Vatandaşlarımızdan gelen talepleri kayıt altına aldık. 7den 70e herkese hizmet verdik. Halkın maske ihtiyacını karşılaşmak için kendi atölyemizde maske ürettik ve ilçedeki hanelere tek tek dağıttık. Virüsle mücadelede tüm ilçedeki sokaklarda yıkama yaptık. Ortak yaşam alanlarını virüsten arındırdık. Çocuklarımızı ve gençlerimize okuma ve boyama setlerini ulaştırdık. Can dostlarımızı da bu süreçte unutmadık.
“ORTAK AKILLA HAREKET EDİYORUZ”
Kocaeli’nde ve Çayırova’da insanı yaşat ki devlet yaşasın anlayışı ile 16 yıldır yerelde hizmet ediyoruz. Çayırova'da da 2004 yılında aldığımız bu görevi en güzel şekilde ifa ettik. 15 aydır şahsımın başkanlığında ilçeye hizmet sunuyoruz. Bu çalışmalar kolay olmuyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve merkezi hükümetin desteği ile ilerliyoruz. Bizler şehrimize hizmet ediyorken, vatandaşların görüşü ne olursa olsun hizmete devam edeceğiz. Görevde neredeyse 1.5 seneyi tamamladık. Özellikle çalışmaları daha da devam ettirip sonuca ulaşmak istiyoruz. İsrafa yer vermeden çalışmayı sürdürüyoruz. İstişare yaparak ortak akılla hareket ediyoruz.
“HASTANEYİ EN KISA SÜREDE TAMAMLAMA AMACINDAYIZ”
Bize gelen eleştirileri dikkate alıyoruz. Biz milletin makamını temsil ediyoruz ne kadar az hata yaparsak bizim için o kadar güzeldir anlayışıyla hareket ediyoruz. Ayrıca bizleri burada yalnız bırakmayan başkan vekilimiz Yaşar Çakmak ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımız Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a teşekkürlerimi sunuyorum. Hastane için yer tahsisi yapıldı. Proje çalışmasından sonra inşaat çalışmaları başlayacak. Amacımız en kısa zamanda hastaneyi tamamlayıp hizmete sunmak. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kütür Merkezi tam anlamıyla uzun süredir faaliyette. Orada yer alan dükkanların bir kısmı üçüncü şahıslara satılmış durumda ancak şuan kiralayan yok. Belediye elinde 40 dükkan var. İlgilenen kurumlar var. Elimizdeki imkanları girişimcilere sunuyoruz.
“MASKE GİRMEYEN EV KALMADI”
Çayırova olarak vatandaşın sağlığını korumak için belli başlı çalışmalar yaptık. 49 bin daire var her bir evimize en az ikişer defa maske dağıttık. Evinden çıkamayan vatandaşımızın hizmetini giderdik. Cumhur İttifakı ortağımız MHP’yle birlikte istişare içerisindeyiz. Güzel bir şekilde yol yürüyoruz. Bana göre prestij projesi şehrin geleceğe hazırlamasıdır. Yöneticilerin uzun vadeli projelere hazırlanması önemlidir. Örneğin okul alanlarını arttırmak için çabamız sürüyor bu bir prestij projedir. Tasarruf tedbiri oluşturmak prestij projesidir. Şehri uzun vadeli planlamak ve gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir kent bırakmak prestij projesidir.
“KORKAKDERE’DE İSTEYEN DOĞALGAZ ALABİLİYOR”
Seçim beyannamemizde bulunan projelerin yüzde 90’nın altyapı çalışması tamamlandı. Dönem sonunda inşallah daha fazlasını yapmış olarak karşınızda bulunmak istiyorum. Belediye başkanının hedefi vatandaşın takdirini kazanmaktır. Emek ve İnönü Mahallesi kesişiminde bulunan Korkakdere’de şuan bir imar sorunu yok. Doğalgaz yatırımını başlattık. İsteyenler doğalgazını evine alabiliyor. Üst yapı çalışmalarını da bu sene tamamlamış olacağız.” Çiftçi, konuşmasının ardından gazetecilere hediye takdiminde bulundu. Hatıra için toplu fotoğraf çekimi ile toplantı sona erdi.

170 ÇAYIROVALI YETİME SAHİP ÇIKILDI
oplantıda Çayırova Belediyesi’nin bu dönem içerisinde yaptıklarına dair bir sinevizyon da gerçekleştirildi. Çiftçi ve ekibinin hazırladığı sunumda yer alan konu başlıkları şunlar; “9 mahallede halk meclisleri gerçekleştirildi. Kent meydanı projesinde ilk kazma vurulacak ve 25 bin metrekarelik 5 mahallenin merkezi noktasında yer alacak meydan kente kazandırılacak. Hastane yeri girişimler sonucunda daha yakın bir noktaya taşındı ve en kısa sürede hizmete geçirilmesi için büyük bir gayret sarf ediliyor. Beşikten eşiğe projesi ile 170 Çayırovalı yetim çocuğa sahip çıkıldı.
50 BİN KİTAPSEVER FUARDA AĞIRLANDI
Sosyal belediyecilik anlayışıyla Çayırova kart uygulaması ile ihtiyaç sahiplerine büyük kolaylık sağlandı ve giymiyorsan giydir mağazasında 6 bin ihtiyaç sahibine yardımda bulunuldu. Kadınlara özel tiyatro eğitiminin yanı sıra, kentin geleceğine yatırım olarak belediye bünyesinde 7 bin 500 kişiye eğitim veriliyor. Çayırova’da bir ilk olarak kitap fuarı düzenlendi. 150 bin kitap satışının yapıldığı fuarda 50 bin ziyaretçi ağırlandı.
O BAĞLANTI TAMAM
Sanayicilerle iş birliği yapılarak, görüşmeler sağlandı. Belediye bünyesinde bulunan mavi masa sayesinde bin Çayırovalıya istihdam sağlandı. Ayrıca herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması durumunda Ekim ayında istihdam fuarı düzenlenecek. Özellikle Emek ve Şekerpınar’da üst yapı çalışmalarına yoğunlaşıldı. Çayırova-Tuzla bağlantısı Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından tamamlandı.”
“COVİD-19’A KARŞI YOĞUN MÜCADELE”
Gösterdikleri yoğun ilgiden dolayı basın mensuplarına teşekkürlerini sunan Çiftçi, sinevizyonun ardından söz alarak şunlara değindi; “COVID-19 sürecinde tüm ekiplerimizle mücadele ettik. Vefa destek koordinasyon merkezini hayata geçirdik. Vatandaşlarımızdan gelen talepleri kayıt altına aldık. 7den 70e herkese hizmet verdik. Halkın maske ihtiyacını karşılaşmak için kendi atölyemizde maske ürettik ve ilçedeki hanelere tek tek dağıttık. Virüsle mücadelede tüm ilçedeki sokaklarda yıkama yaptık. Ortak yaşam alanlarını virüsten arındırdık. Çocuklarımızı ve gençlerimize okuma ve boyama setlerini ulaştırdık. Can dostlarımızı da bu süreçte unutmadık.
“ORTAK AKILLA HAREKET EDİYORUZ”
Kocaeli’nde ve Çayırova’da insanı yaşat ki devlet yaşasın anlayışı ile 16 yıldır yerelde hizmet ediyoruz. Çayırova'da da 2004 yılında aldığımız bu görevi en güzel şekilde ifa ettik. 15 aydır şahsımın başkanlığında ilçeye hizmet sunuyoruz. Bu çalışmalar kolay olmuyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve merkezi hükümetin desteği ile ilerliyoruz. Bizler şehrimize hizmet ediyorken, vatandaşların görüşü ne olursa olsun hizmete devam edeceğiz. Görevde neredeyse 1.5 seneyi tamamladık. Özellikle çalışmaları daha da devam ettirip sonuca ulaşmak istiyoruz. İsrafa yer vermeden çalışmayı sürdürüyoruz. İstişare yaparak ortak akılla hareket ediyoruz.
“HASTANEYİ EN KISA SÜREDE TAMAMLAMA AMACINDAYIZ”
Bize gelen eleştirileri dikkate alıyoruz. Biz milletin makamını temsil ediyoruz ne kadar az hata yaparsak bizim için o kadar güzeldir anlayışıyla hareket ediyoruz. Ayrıca bizleri burada yalnız bırakmayan başkan vekilimiz Yaşar Çakmak ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımız Doç. Dr. Tahir Büyükakın’a teşekkürlerimi sunuyorum. Hastane için yer tahsisi yapıldı. Proje çalışmasından sonra inşaat çalışmaları başlayacak. Amacımız en kısa zamanda hastaneyi tamamlayıp hizmete sunmak. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kütür Merkezi tam anlamıyla uzun süredir faaliyette. Orada yer alan dükkanların bir kısmı üçüncü şahıslara satılmış durumda ancak şuan kiralayan yok. Belediye elinde 40 dükkan var. İlgilenen kurumlar var. Elimizdeki imkanları girişimcilere sunuyoruz.
“MASKE GİRMEYEN EV KALMADI”
Çayırova olarak vatandaşın sağlığını korumak için belli başlı çalışmalar yaptık. 49 bin daire var her bir evimize en az ikişer defa maske dağıttık. Evinden çıkamayan vatandaşımızın hizmetini giderdik. Cumhur İttifakı ortağımız MHP’yle birlikte istişare içerisindeyiz. Güzel bir şekilde yol yürüyoruz. Bana göre prestij projesi şehrin geleceğe hazırlamasıdır. Yöneticilerin uzun vadeli projelere hazırlanması önemlidir. Örneğin okul alanlarını arttırmak için çabamız sürüyor bu bir prestij projedir. Tasarruf tedbiri oluşturmak prestij projesidir. Şehri uzun vadeli planlamak ve gelecek nesillere daha yaşanılabilir bir kent bırakmak prestij projesidir.
“KORKAKDERE’DE İSTEYEN DOĞALGAZ ALABİLİYOR”
Seçim beyannamemizde bulunan projelerin yüzde 90’nın altyapı çalışması tamamlandı. Dönem sonunda inşallah daha fazlasını yapmış olarak karşınızda bulunmak istiyorum. Belediye başkanının hedefi vatandaşın takdirini kazanmaktır. Emek ve İnönü Mahallesi kesişiminde bulunan Korkakdere’de şuan bir imar sorunu yok. Doğalgaz yatırımını başlattık. İsteyenler doğalgazını evine alabiliyor. Üst yapı çalışmalarını da bu sene tamamlamış olacağız.” Çiftçi, konuşmasının ardından gazetecilere hediye takdiminde bulundu. Hatıra için toplu fotoğraf çekimi ile toplantı sona erdi.





