Çiftçi yaptığı açıklamada şunları dile getirdi; “Cumhurbaşkanımızın görevi tevdi ettiği 12 Ocak tarihinden bugüne gece gündüz demeden çalmadık kapı, sıkmadık el, girmedik ev bırakmamak için çalıştık. Çayırova halkımızın şahsımıza gösterdiği ilgi ve teveccüh bizleri ziyadesi ile memnun etti. Omuzlarımızdaki yük ve sorumluluğun farkındayız.21 yıllık mühendislik ve 17 yıllık siyasi tecrübemizle Çayırova’yı yönetmeye ve marka şehir yapmaya hazırız. Vatandaşlarımızın sağduyu ile hareket ederek sandıkta en doğru kararı vereceğine inancım tam. Çayırova halkının bize olan güvenini boşa çıkarmayacağız. Onların başını öne eğdirecek hiçbir yanlışın içinde olmayacağız. Genelde 17 yıldır yerelde 15 yıldır Çayırova’ya hizmet eden partimiz 31 Mart akşamı da sandıktan zaferle çıkacak ve hizmetlerimiz artarak devam edecek.”
SİYASET
Yayınlanma: 30 Mart 2019 - 12:54
Çiftçi, "Çayırova'yı marka şehir yapacağız"
Cumhur İttifakı Çayırova Belediyesi Başkan Adayı Bünyamin Çiftçi, Çayırovalı seçmenlere sandık öncesi son bir mesaj verdi.
SİYASET
30 Mart 2019 - 12:54









