Daha temiz bir Çayırova için mücadele eden Çayırova Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, mesai öncesinde Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi ile buluştu. Sabahın erken saatlerinde çalışmaya başlayan mesai arkadaşlarını görev yerlerine uğurlayan Başkan Çiftçi, Temizlik İşleri Müdürlüğü personellerine emeklerinden dolayı teşekkür ederek, “Hepinize gönülden teşekkür ediyorum, iyi ki varsınız” dedi.
“CANLA BAŞLA ÇALIŞIYORSUNUZ”
Temizlik personellerine hitaben bir teşekkür konuşması yapan Çiftçi şunları kaydetti, “Allah sizden razı olsun. Sabahın en erken vaktinde işe koyuluyorsunuz, Çayırova’daki vatandaşlarımızın daha temiz bir ilçede yaşaması için canla başla çalışıyor ve gayret ediyorsunuz. Vatandaşlarımızın çoğu sizin çalışmalarınızdan haberdar olmuyor. Çayırova’ya hep birlikte hizmet ediyoruz, bunun en önemli birimlerinden biri de Temizlik İşleri ekiplerimiz. Sizlerle gurur duyuyoruz, Allah yardımcınız olsun.” Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona ererken, Başkan Çiftçi, mesai arkadaşlarını görev yerlerine uğurlayarak çalışmalarında kolaylıklar diledi.





