Cumhur İttifakı AK Parti Çayırova Belediye Başkan Adayı Bünyamin Çiftçi oyunu saat 12.00'da Yenimahalle Ortaokulu 1260 numaralı sandıkta kullandı.Konu hakkında kısa bir açıklama yapan Bünyamin Çiftçi, seçimlerin Çayırova, Kocaeli ve Türkiye için hayırlı olmasını dileyerek seçimlerin sakin ve huzurlu bir ortamda geçmesini temenni etti.
SİYASET
Yayınlanma: 31 Mart 2019 - 12:38
Çiftçi, "Ülkemiz için hayırlı olsun"
Cumhur İttifakı Çayırova Belediyesi Başkan Adayı Bünyamin Çiftçi, oyunu Yenimahalle İlköğretim Okulu'nda kullandı.
SİYASET
31 Mart 2019 - 12:38









