Gebze’deki yağmurlu maçta rakip takım taraftarlarını ıslanmamaları için kapalı tribününe aldıran ve onlarla yakından ilgilenen Başkan Öztürk, Bursa’da yapılanlar karşısında adeta kahroldu. Bursalı bir taraftarla sert bir tartışmaya giren ve zor sakinleştirilen Yusuf Öztürk, “Bize büyük ayıp ettiler. Bizim bizden başka dostumuz yok” diyerek yaşanan olaylara isyan etti.
SPOR
Yayınlanma: 02 Nisan 2018 - 16:20
Çileden çıktı!
Bursa Zafer deplasmanında rakip takım taraftarlarının küfürlerine maruz kalan Gebzespor’da Başkan Yusuf Öztürk, Bursalılara çok kızgın.
SPOR
02 Nisan 2018 - 16:20










başkan çok haklı; bizim maça ası*** karasu Maltepe den 9 yedi, bizim maça Onurumuz şeklinde pankartla çıkan Zaferspor bakalım haftaya kaç yiyecek.!