Konuyla ilgili okul müdürü Suat Yapıcı, “1-31 Aralık arasında okulumuz öğrenci, veli ve öğretmenleriyle birlikte ‘Ben Üşümüyorum, Sen De Üşüme’ sloganı ile yurdumuzun çeşitli illerindeki kardeşlerimize atkı, bere ve eldiven göndermek için bu etkinliğe başladık. Etkinliğimiz kısa süre içerisinde büyük bir teveccüh gördü. Öğrencilerimiz hiç tanımadıkları uzak diyarlardaki kardeşlerine destek verdiler. Bu etkinlikle öğrencilerimiz yardımlaşma ve paylaşmanın önemini bir kez daha kavrama fırsatı buldular. Onlarca koli malzeme toplandı. Bu toplanan yardımlar Diyarbakır’a, Muş’a ve Şanlıurfa’daki üç okula iletildi” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Ocak 2016 - 19:35
Darcalı öğrenciler 'kimse üşümesin' dedi!
Darıca Mustafa Kemal İlkokulu’nda örnek bir sosyal sorumluluk projesi uygulandı. “Ben Üşümüyorum, Sen De Üşüme” adlı proje ile yardıma ihtiyacı olan bölge ve okullara kolilerce malzeme gönderildi.
GÜNDEM
08 Ocak 2016 - 19:35





