Darıca Belediyesi çalışanları gazetemiz sahibi Uğur Saray’a bir mektup yazarak destek istedi. Belediye de baskı altında olduklarını aktaran isimsiz mektupta, Başkan Şükrü Karabacak’ın yakınlarının ve insan kaynakları çalışanları haricindekilerin sürekli savunma alındığını iddia etti. Biz gelen ihbarı olduğu gibi aktarıyoruz, umarız yazılanlar doğru değildir ve Başkan Karabacak olayın aslını araştırır; “Darica belediyesi calisanlari olarak son zamanlarda insan kaynaklarinin yaptigi baskilardan ve psikolojik zulmden biktik. Iki uc dk gec kalmalara baskanin akrabalari ve insan kaynaklari disinda herkesten maas kesintleri ve savunmalar alinmaya baslandi.Taseron firmada calisan personellerin maasi imza karsiligi dusuruldu ve imza atmayip itiraz edenler ise meclis salonunda bizzat baskan tarafindan isten cikarilmak ile tehdit edildi ve cikarildi. Bu konularla ilgili inanilmaz derecede baski altindayiz ve yptigimiz her hareket fisleniyor. Ekmegimizden olma kaygisi ile sesimizi cikaramiyoruz. Lutfen sesimize kulak verin ve bunu dile getirin. Mail atarken bile ismimizi gizlemek zorunda kaldik. Bu soylediklerimizi belediyede kime sorsaniz dogrulayacagina eminim. Desteklernizi bekliyoruz. İyi calismalar”
SİYASET
Yayınlanma: 31 Mart 2016 - 11:19
Güncelleme: 31 Mart 2016 - 16:07
Darıca Belediyesi hakkında şok iddia?
Son günlerin en çok tartışılan kurumu olan Darıca Belediyesi çalışanları, gazetemize şikayet maili yolladı. İsimsiz gelen ihbarda İnsan Kaynakları Müdürlüğü’nün baskısından bahsediliyor.
SİYASET
31 Mart 2016 - 11:19
Güncelleme: 31 Mart 2016 - 16:07










Ben insan kaynaklarının her yaptığı olumsuz şeyde başkanın adını vererek olaylardan kendilerini kurtardığını düşünüyorum. başkanın bir çok şeyden haberi bile yok. başkan bu kötü algıyı düzeltmezse bir sonraki seçimde aday olmaz ise bizlere nasıl selam verecek karşılaştığında...
Ben yıllarımı Ak Parti'ye verdim ama belediyedeki bazı isimler yüzüne neredeyse Ak Partili olduğum için haberinizde de belirtildiği gibi zulüm görüyoruz. Şükrü başkan duy artık çalışanının sesini
Size bu maili gönderenin aklına yüreğine sağlık sizin de kaleminize ve cesaretinize sağlık. Fazla mesai yapınca olumlu tepki bile verilmezken 3-5 dakka geç kaldık diye 200-300 lira arası paramız kesildi. İnsan kaynaklarına sorulduğunda bu başkanın talimatı cevabı verildi. Burdan başkanımıza sormak istiyoruz acaba bu talimatı kendisi mi verdi yoksa insan kaynakları başkanımızı çalışanlarına karşı düşman etmeye mi çalışıyor çok merak ediyoruz.
Kütüphane müdürlügü personelini meclis salonunda toplayıp firma üzerinden yazılmış olan sözleşmeyi bize tehditle imza attırmaya calısan ve atmayıp orda itiraz eden arkadaslarimizi isten cıkarın talimatını veren belediye başkanımızın kendisiydi. Not: ( Koordinatörümüzü görevden alıp yerine özel kalemi koordinatör olarak o anda atadı ve bundan sonra sen bakacaksın dedi.)