Kadrosunu önemli ölçüde yenileyen Darıca Gençlerbirliği, yeni transferleri ile gövde gösterisinde bulunmaya devam ediyor. Sarı-Yeşilli ekip son olarak anlaşma sağladığı oyuncuların transferlerini düzenlediği imza töreniyle resmiyete kavuşturdu. Buna göre Sakaryaspor’dan anlaşmaya varılan kaleci Ercüment Kafkasyalı ile Zonguldak Kömürspor’dan anlaşmaya varılan sağ kanat Raşit Sevindir ile Sarıyer’den gelen stoper Kemal Tokak, Darıca Belediye Başkanı ve Darıca Gençlerbirliği Onursal Başkanı Şükrü Karabacak’ın hazır bulunduğu törende resmi imzayı attılar. İyi oyuncular aldıklarını ifade eden Başkan Karabacak, “Gücümüze güç kattık” ifadesini kullandı.
SPOR
Yayınlanma: 01 Ağustos 2018 - 14:08
Darıca'da imzalar tamam
2.Lig ekibimiz Darıca Gençlerbirliği, Sakaryaspor’dan aldığı kaleci Ercüment Kafkasyalı ile daha önce Zonguldak Kömürspor’dan anlaşmaya varılan Raşit Sevindir ile Sarıyer’den gelen Kemal Tokak’a düzenlediği törenle resmi imzayı attırdı. Onursal Başkan Şükrü Karabacak, “Gücümüze güç kattık” ifadesinde bulundu.
SPOR
01 Ağustos 2018 - 14:08









