Darıca Belediyesi, Darıca İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Darıca İlçe Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası Darıca Belediyesi Kapalı Spor Salonu’nda yapılan müsabakalarla başladı. 27 takımın 6 ayrı grupta mücadele edeceği turnuvada grup birincileri direkt olarak çeyrek finale yükselirken, gruplarda 2. ve 3.olan takımlar ise çapraz eşleşip çeyrek finale çıkmak için ter dökecek. Yaklaşık 2 ay sürecek olan turnuvada ilk maçlarda turnuvanın favori takımları galip gelirken, maçlarda heyecan üst seviyedeydi.İLK GÜN ALINAN SONUÇLARİtfaiye-Milli Eğitim Müdürlüğü: 2-060.Yıl Ortaokulu-Deniz Yıldızları O.O: 0-2100.Yıl Atatürk İ.Ö-Faik Şahenk İ. : 1-2Belediye A-Darıca G.B: 2-0Belediye B-Cemil Meriç İ.Ö: 0-2Hospital Park Hastanesi-Neşet Yalçın Lisesi: 0-2Süreyya Yalçın-İ.MKB: 2-0Aslan Çimento-Servet Yalçın Ortaokulu:0-2
SPOR
Yayınlanma: 24 Kasım 2016 - 15:36
Darıca'da voleybol heyecanı başladı
SPOR
24 Kasım 2016 - 15:36









