Darıca 15 Temmuz Şehir Stadı’nda oynanan karşılaşmayı yaklaşık Bin civarında futbol sever takip etti. Mücadeleyi Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak, Darıca G.B Başkanı Mustafa Öztürk ve bir dönem Gebzespor’da da başkanlık yapan Diyarbekirspor Başkanı Fevzi İlhanlı birlikte izlediler. Mücadeleye etkili başlayan taraf sarı yeşilli temsilcimiz oldu. Abuzer ile kaleyi iki kez yoklayan Darıca G.B, golü de yine aynı isimle buldu. Karşılaşmanın 33.dakikasında Sinan’ın ortasında topa diziyle dokunan Abuzer, takımını 1-0 öne geçiren golü kaydetti. 44.dakika usta ayak Cafercan ile penaltıdan farkı 2’ye çıkaran sarı yeşilliler, devreye 2-0 önde girdi.RAKİP EKSİLDİ, DARICA COŞTUKarşılaşmanın ikinci yarısının hemen başında Diyarbekirspor’dan Abdurrahman Alagöz, çift sarı karttan takımını 10 kişi bıraktı. Dakikalar 61’i gösterdiğinde konuk ekipte bu kez Eşref Korkmazoğlu, ikinci sarı karttan kırmızı kart görerek takımını 9 kişi bıraktı. İki kişi fazla oynamanın avantajıyla oyunu istediği gibi yönlendiren sarı yeşilli temsilcimiz mücadelenin 70.dakikasında Aziz Kızılgün ile skoru 3-0’a getirdi. Maçın son bölümünde üst üste pozisyonlara giren Darıca Gençlerbirliği, mücadelenin 77.dakikasında kaptan Sinan Turan’ın penaltı golüyle farka koştu: 4-0
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2017 - 10:53
Güncelleme: 03 Nisan 2017 - 10:56
Darıca'dan gözdağı: 4-0
3.Lig 3.Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği, ligin 30.haftasında konuk ettiği Diyarbekirspor’u 4-0 gibi farklı bir skorla mağlup ederek, hem ligin ilk yarısındaki 3-0’lık yenilgiyi telafi ederek rakibinin ikili averajda önüne geçti, hem de olası Play-Off eşleşmesi öncesinde rakibine gözdağı verdi.
SPOR
03 Nisan 2017 - 10:53
Güncelleme: 03 Nisan 2017 - 10:56









