Darıca Gençlerbirliği’nin Tarsus İdmanyurdu ile oynadığı maçta önemli bir konuğu vardı. Geçtiğimiz günlerde 2.ve 3.Lig kulüp başkanları ile Riva’da bir araya gelen Türkiye Futbol Direktörü Fatih Terim bu lige ait maçları daha çok izleyeceğini ifade etmişti. Terim bu çerçevede sarı-yeşilli ekibimizin Tarsus’la oynadığı maçı izlemek üzere Darıca’daydı. Darıca G.B. Kulüp Başkanı Mustafa Öztürk’le birlikte Tarsus maçını izleyen Terim, sarı-yeşilli taraftarların sevgi gösterilerine el sallayarak karşılık verdi. Taraftarların fotoğraf çektirme isteğini de kırmayan Terim Darıca’dan mutlu ayrıldı.
SPOR
Yayınlanma: 27 Kasım 2016 - 18:57
Darıca'dan 'imparator' geçti
SPOR
27 Kasım 2016 - 18:57









