AK Parti Darıca İlçe Teşkilatı’na bağlı 53 kişi dün Gebze Adliyesi’ne giderek, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yönelik “Diktatör bozuntusu” şeklinde ki ifadelerinden dolayı şikâyetçi oldu. Şikâyet duyurusundan önce adliye binası önünde basın açıklaması gerçekleştiren AK Parti Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, “Açılan davalar Kocaeli’de ve Türkiye’nin çoğu yerinde devam edecektir” dedi.“SİYASETTE NEZAKETE DAYALI BİR SİSTEM VARDIR”
Elindeki dava dosyasını gösteren Muzaffer Bıyık, “53 arkadaşımızla Cumhurbaşkanımıza hakaret eden diktatör bozuntusu diyen sayın Kılıçdaroğlu’na suç duyurusunda bulunmak için adliyeye gelmiş bulunmaktayız. Birazdan evraklarımızı içeriye teslim edeceğiz. AK Parti ve Cumhurbaşkanımızla 2002 yılından itibaren Türkiye’de siyasette nezakete dayılı bir sisteme oturmaya başlamıştır. AK Parti kadroları olarak bizlerin hiçbir zaman bir siyasi partinin genel başkanına, milletvekiline veya temsil eden il ya da ilçe başkanına hakaret içerikli sunumumuz olmamıştır” diye konuştu.“YAPILAN BU HAKARETİ İÇİMİZE SİNDİREMEDİK”
Yaklaşımların ve ifadelerin nezaket çizgisi dışında olduğunu söyleyen Bıyık, “Kimseden biz Recep Tayyip Erdoğan’ı sevmesini beklemiyoruz fakat herkesten saygı duymasını istiyoruz. Bu da bizim en doğal ve insani hakkımızdır. Bu bağlamda da cumhurbaşkanımıza yapılan bu hakareti içimize sindiremedik. 53 arkadaşımızla beraber bugün yargıya olayın intikal etmesi ve savcılığın gerekli işlemleri yapması noktasında burada toplanmış bulunmaktayız. Artık bu ülkede kimse kimseye hakaret etmemelidir. Herkes ayağını denk alsın. Birileri hakaret ediyorsa bunun sonuçlarına katlanmayı da göze almalıdır. Açılan davalar Kocaeli’de ve Türkiye’nin çoğu yerinde devam edecektir” diyerek konuşmalarını sonlandırdı. Haber: Semih KIR
Elindeki dava dosyasını gösteren Muzaffer Bıyık, “53 arkadaşımızla Cumhurbaşkanımıza hakaret eden diktatör bozuntusu diyen sayın Kılıçdaroğlu’na suç duyurusunda bulunmak için adliyeye gelmiş bulunmaktayız. Birazdan evraklarımızı içeriye teslim edeceğiz. AK Parti ve Cumhurbaşkanımızla 2002 yılından itibaren Türkiye’de siyasette nezakete dayılı bir sisteme oturmaya başlamıştır. AK Parti kadroları olarak bizlerin hiçbir zaman bir siyasi partinin genel başkanına, milletvekiline veya temsil eden il ya da ilçe başkanına hakaret içerikli sunumumuz olmamıştır” diye konuştu.“YAPILAN BU HAKARETİ İÇİMİZE SİNDİREMEDİK”
Yaklaşımların ve ifadelerin nezaket çizgisi dışında olduğunu söyleyen Bıyık, “Kimseden biz Recep Tayyip Erdoğan’ı sevmesini beklemiyoruz fakat herkesten saygı duymasını istiyoruz. Bu da bizim en doğal ve insani hakkımızdır. Bu bağlamda da cumhurbaşkanımıza yapılan bu hakareti içimize sindiremedik. 53 arkadaşımızla beraber bugün yargıya olayın intikal etmesi ve savcılığın gerekli işlemleri yapması noktasında burada toplanmış bulunmaktayız. Artık bu ülkede kimse kimseye hakaret etmemelidir. Herkes ayağını denk alsın. Birileri hakaret ediyorsa bunun sonuçlarına katlanmayı da göze almalıdır. Açılan davalar Kocaeli’de ve Türkiye’nin çoğu yerinde devam edecektir” diyerek konuşmalarını sonlandırdı. Haber: Semih KIR





