3.Lig’de gruplar bugün TFF’nin Riva tesislerinde gerçekleşen kura çekimiyle belli oldu. Yine 3. Grup çatısı altında maçlarını oynayacak olan temsilcimiz Darıca G.B., diğer iki gruba nazaran kolay bir gruba düştü. Kura çekimine katılan Darıca G.B. Başkanı Mustafa Öztürk, düşebilecekleri en iyi gruba düştüklerini ve mücadele edecekleri rakiplerden memnun olduklarını söyledi.BERGAMA DIŞINDAKİ HEPSİ YENİDarıca Gençlerbirliği’nin yeni sezondaki rakipleri, Bergama Belediyespor dışında hepsi yeni. Sarı-Yeşilli ekibimiz İzmir ekibiyle yeni sezonda da aynı grupta mücadele edecek. Geçtiğimiz sezon 2.Lig’de küme düşen Orduspor, Tarsus İ.Y. ve Bayrampaşa Darıca’nın grubunda yer alırken, 3.Lig’in çiçeği burnunda takımları Muğlaspor, 12 Bingöl ve Elaziz Belediyespor’da kura çekiminde 3. Gruba düşen takımlar oldu. Kağıt üzerinde değerlendirildiğinde bir tek Sakaryaspor’un güçlü bir takım olduğu görülüyor.START 3 EYLÜL’DESpor Toto 3. Lig’de yeni sezonun ilk santrası 3 Eylül’de yapılacak. Ligin ilk yarısı 18 Aralık’ta biterken ikinci yarı 15 Ocak’ta başlayacak. Sezon ise 30 Nisan’da sona erecek. 55 takımın mücadele edeceği ligde gruplarında ilk sırayı alan takımlar 2.Lig’e yükselecek. Ligi 2, 3, 4 ve 5’nci sırada bitiren takımlar play-off oynayacak. 18’er takımlı gruptan 3, 19 takımlı gruptan ise 4 takım küme düşecek.3.LİG 3. GRUPDARICA GENÇLERBİRLİĞİSakaryasporBayrampaşaMaltepeSultanbeyliOrhangazisporAdliyesporAfjet AfyonsporBergama BelediyesporMuğlasporDenizli BelediyesporTarsus BelediyesporPayassporOrdusporDüzyurtspor12 BingölsporElaziz BelediyesporDiyarbekirspor
SPOR
Yayınlanma: 30 Haziran 2016 - 15:47
Güncelleme: 30 Haziran 2016 - 15:56
Darıca G.B. bu gruptan çıkmalı!
SPOR
30 Haziran 2016 - 15:47
Güncelleme: 30 Haziran 2016 - 15:56









