Orhangazi deplasmanında keyifli bir galibiyet alan Darıca Gençlerbirliği rotasını yarın oynayacağı Orduspor maçına çevirdi. Ligdeki son 3 maçını kazanarak tırmanışa geçen sarı-yeşilli ekip, son maçında Sakaryaspor’a çelme takan rakibini fazlasıyla önemsiyor. ‘Okyanusu geçtik. Derede boğulmayalım’ ifadesiyle oyuncularını uyardığı ifade edilen teknik direktör Galip Gündoğdu’nun “Ordu ile oynayacağımız maç, en az Elaziz ve Orhangazi maçı kadar zorlu geçmeye aday. Dikkatli olalım. Sahamızda puan kaybetme lüksümüz yok” dediği ifade edildi.
SPOR
Yayınlanma: 14 Kasım 2016 - 16:04
Darıca, Ordu'ya odaklandı
SPOR
14 Kasım 2016 - 16:04









