Darıca G.B Teknik Direktörü Ramazan Silin, Dersimspor’a karşı elde edilen 3-1’lik galibiyeti değerlendirdi. 10 kişi kalmalarına rağmen iyi mücadele eden futbolcularını kutlayan Silin, ‘’Oyuncularım vazgeçmemeyi öğrendiler. Bu bizim için çok önemliydi’’ dedi. Her geçen gün aşama kaydettiklerini kaydeden Silin takım olma yolunda iyi bir yol aldıklarını ve Darıca halkına yakışan futbolu sergilemeye devam edeceklerini söyledi.FUTBOLDA BUNLAR VARMaç içerisinde yaşanan gerginlikler ile ilgili konuşan Silin, “Bir kaç tatsız şeyler yaşandı. Keşke olmasaydı. Fakat bunlar futbolun içinde olan şeyler. Rakibe karşı bir kusurumuz olduysa özür dilemesini bileriz. Bizi bugün son düdüğe kadar destekleyen taraftarımıza çok teşekkür ediyorum. Galibiyeti onlara armağan ediyoruz” dedi.FUTBOLCULARIM 2 KİŞİLİK OYNADIMaçın ilk yarısında 10 kişi kalmalarının kendilerini daha da motive ederek takımı ateşlediğini belirten deneyimli teknik adam, “Eksik kalmamız bizim için hayırlı oldu. Futbolcularımın hepsi 2 kişilik oynadılar ve maçı kopardılar. Biz, yönetimimizle, teknik ekibimizle, futbolcularımızla, taraftarlarımızla ve basınımızla bir hedef koyduk. Bu yol, Play-Off yolu. Kendimize inanıyor ve güveniyoruz. Biz eğer Play-Off’a kalırsak 2.Lig’e çıkarız” şeklinde konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 15 Şubat 2016 - 16:06
Darıca takım ruhunu yakaladı
Ramazan Silin’in göreve gelmesinden sonra farklı bir takım kimliğine bürünen Darıca Gençlerbirliği kolay kolay teslim olmuyor. Sahada adeta savaşan sarı-yeşilli ekip, Dersim maçında olduğu gibi küllerinden doğdu ve 1-0 geriye düştüğü maçı 10 kişiyle 3-1 kazandı. Oyuncularını kutlayan teknik direktör Ramazan Silin, “Oyuncularım vazgeçmemeyi öğrendiler” dedi.
SPOR
15 Şubat 2016 - 16:06









