Gencinden yaşlısına halkın her kesiminden binlerce vatandaşın katıldığı gösterilerde siyasi partilerden, kamu kurum ve kuruluşlarına, sivil toplum örgütlerinden, vatandaşlara kadar bütün vatandaşlar birlik ve beraberlik mesajları veriyorlar. Darıca Belediyesi tarafından “Hâkimiyet milletindir” pankartları ve Türk Bayraklarıyla süslenen ve sahne kurulan Cumhuriyet Meydanı, Darıca’daki gösterilerin adresi olurken, binlerce vatandaş, günün ilk ışıklarına kadar meydandaki gösterilere katılıyor, hep birlikte kılınan sabah namazıyla birlikte program sona eriyor.
KARABACAK PARTİLERE TEŞEKKÜR ETTİ
Darbe girişiminin ardından dördüncü geceyi de sokaklarda geçiren vatandaşlar, Kent Meydanı’nda organize edilen programlarda ülkeye olan bağlılığını gösterirken, yapılan konuşmalarda birlik ve beraberlik mesajları veriliyor. Mehteran Takımı’nın gösterisi, Kuran-ı Kerim tilavetleri, sohbetlerle birlikte gösteriler gece boyu devam ediyor. Coşkulu kalabalığa hitap eden Başkan Karabacak, Cuma akşamından itibaren sabahlara kadar sokakları boş bırakmayan başta vatandaşlar olmak üzere herkese teşekkür ederken, “özellikle bu akşam burada bulunarak birlik ve beraberlik mesajları veren Ak Parti İlçe Başkanımız Muzaffer Bıyık, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Yakup Törk, hastalığından dolayı aramızda bulunamayan ve gönderdiği mesajla birlik ve beraberlik vurgusu yapan Adem Emre Aygün’e ve diğer siyasi parti temsilcilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum. İşte özlediğimiz, arzuladığımız Türkiye tablosu budur. ‘Biz biriz ve beraberiz’ derken işte yediden yetmişe bütün toplumumuzu bir arada tutan bu tabloyu istiyorduk. Rabbime şükürler olsun ki söz konusu vatan olunca halkımız her şeyin teferruat olduğunu bu günlerde bütün cümle âleme gösterdi. Şu iyi bilinsin ki demokrasiden taviz vermeyeceğiz, ülkemizin birliğinden ve beraberliğinden taviz vermeyeceğiz, aç kalacağız, susuz kalacağız, gerekirse bu demokrasi nöbetlerinde günlerce uykusuz kalacağız ama asla vatansız kalmayacağız” diyerek konuşmasını tamamladı.
Darıca Cumhuriyet Meydanı’nda devam eden demokrasi nöbetlerinde Darıca Belediyesi her türlü önlemi alırken gece boyunca da vatandaşlara ikramlarda bulunuyor. Darıca Belediyesi su ve çay ikramlarının yanı sıra gecenin ilerleyen saatlerinde ramazan ayı boyunca Osmanlı Şerbeti dağıtan ikram çeşmesinden sıcak çorba ikramında bulundu.
KARABACAK PARTİLERE TEŞEKKÜR ETTİDarbe girişiminin ardından dördüncü geceyi de sokaklarda geçiren vatandaşlar, Kent Meydanı’nda organize edilen programlarda ülkeye olan bağlılığını gösterirken, yapılan konuşmalarda birlik ve beraberlik mesajları veriliyor. Mehteran Takımı’nın gösterisi, Kuran-ı Kerim tilavetleri, sohbetlerle birlikte gösteriler gece boyu devam ediyor. Coşkulu kalabalığa hitap eden Başkan Karabacak, Cuma akşamından itibaren sabahlara kadar sokakları boş bırakmayan başta vatandaşlar olmak üzere herkese teşekkür ederken, “özellikle bu akşam burada bulunarak birlik ve beraberlik mesajları veren Ak Parti İlçe Başkanımız Muzaffer Bıyık, Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Yakup Törk, hastalığından dolayı aramızda bulunamayan ve gönderdiği mesajla birlik ve beraberlik vurgusu yapan Adem Emre Aygün’e ve diğer siyasi parti temsilcilerimize canı gönülden teşekkür ediyorum. İşte özlediğimiz, arzuladığımız Türkiye tablosu budur. ‘Biz biriz ve beraberiz’ derken işte yediden yetmişe bütün toplumumuzu bir arada tutan bu tabloyu istiyorduk. Rabbime şükürler olsun ki söz konusu vatan olunca halkımız her şeyin teferruat olduğunu bu günlerde bütün cümle âleme gösterdi. Şu iyi bilinsin ki demokrasiden taviz vermeyeceğiz, ülkemizin birliğinden ve beraberliğinden taviz vermeyeceğiz, aç kalacağız, susuz kalacağız, gerekirse bu demokrasi nöbetlerinde günlerce uykusuz kalacağız ama asla vatansız kalmayacağız” diyerek konuşmasını tamamladı.
Darıca Cumhuriyet Meydanı’nda devam eden demokrasi nöbetlerinde Darıca Belediyesi her türlü önlemi alırken gece boyunca da vatandaşlara ikramlarda bulunuyor. Darıca Belediyesi su ve çay ikramlarının yanı sıra gecenin ilerleyen saatlerinde ramazan ayı boyunca Osmanlı Şerbeti dağıtan ikram çeşmesinden sıcak çorba ikramında bulundu. 








