Vatandaşın ieltişim sorununa çözüm olacak merkezi ziyaret eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, merkezde görev yapan personelle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ziyaret sırasında çağrı merkezine gelen talepleri bizzat karşılayan Başkan Bıyık, vatandaşlarla görüşerek taleplerini kayıt altına aldı. DİMER sayesinde vatandaşlardan gelen başvuruların ilgili müdürlüklere daha hızlı ulaştırılacağını belirten Başkan Muzaffer Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edileceğini ve çözüm süresinin kısalacağını ifade etti. Vatandaş memnuniyetini esas alan hizmet anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Başkan Muzaffer Bıyık, belediyeciliğin vatandaşın sesine kulak vermekle başladığını söyledi.






