2.Küme G Grubu’nda yer alan Darıcaspor, güçlü rakibi Arapçeşme’yi 2-1 yendi ve Play-Off yarışında ‘bende varım’ dedi. Nenehatun Stadı’ndaki mücadelede galibiyet inanan taraf olan kırmızı-beyazlı takım 90 dakika boyunca iyi bir futbol ortaya koydu. Rakibini iyi analiz eden Darıcaspor teknik sorumlusu Başar Özkan, yerinde verdiği taktiklerle maçın kazanılmasında etkin rol oynadı. Burak Erdem ve Öner Özdemir’in golleriyle sonuca giden Darıcaspor 3’te 3 yaparak başarılı gidişatını sürdürdü. Kırmızı-Beyazlı takım gelecek hafta Trakya ile karşılaşacak.ARAPÇEŞME YARALIBeklemediği bir yenilgi alan Arapçeşme’ye Play-Off yolu gözüktü. Sezon başında yaptığı transferlerle adından söz ettiren mor-yeşilli takım son aldığı yenilgiyle şampiyonluk yarışına havlu attı. Daha önce de Diliskelesi’ne yenilen ve bu maçın ardından liderliği rakibine kaptıran Arapçeşme gelecek haftayı bay geçirecek. Diliskelesi Gümüş’ü yendiği takdirde, Arapçeşme ile arasındaki puan farkını 6’ya çıkartacak.
SPOR
Yayınlanma: 07 Mart 2016 - 14:43
Darıca yüreğiyle kazandı: 2-1
2.Küme’de mütevazı kadrosuyla mücadele veren Darıcaspor, şampiyonluk hesapları yapan Arapçeşme’yi Burak ve Öner’in golleriyle 2-1 mağlup etti. Başar Özkan yönetimindeki Darıcaspor 3’te 3 yaparken, ikinci yenilgisini alan Arapçeşme ise şampiyonluk yarışında yara aldı ve gözünü Play-Off’a çevirdi
SPOR
07 Mart 2016 - 14:43









