Belediye toplantı salonunda düzenlenen toplantıya Belediye Başkanı Ali Toltar, Belediye Başkan Yardımcıları Edip Bingöl ve Fazıl Polat ile ilgili birim personelleri katıldı.“HALKIMINIZ BEKLENTİSİNİN FARKINDAYIZ”
Toltar yaptığı değerlendirme toplantısında “Bizler halkımıza hizmet etmekle yükümlüyüz. Belediyemizin Halkla İlişkiler birimi içindeki beyaz masa vatandaşımızın ilk müracaat noktasıdır bunun için çok önemli bir görevi yerine getiriyorsunuz. Onun için bütün personelimizin her an göreve hazır olması gerekir ve sorunların çözülmesi için ilgili birimlere yönlendirerek çözümüne katkı sağlaması gerekir. Halkımızın bizden beklentisi hep iş-proje-hizmet odaklıdır. Bütün personelimiz bunun bilinciyle hareket etmek zorundadır” dedi.“TEK AMACIMIZ VATANDAŞIMIZA HİZMET”
Tek amacımız vatandaşımıza kaliteli hizmet sunmak diyen Toltar konuşmalarını, “Belediye personeli, belediyenin aynasıdır. Vatandaşlarımız sizler ile iletişime geçiyor, sorunlarını sıkıntılarını personele aktarıyor. Sizin onlara gösterdiğiniz ilgi Dilovası Belediyesinin kalitesini belirleyen bir etmendir. Sonuç olarak bu dönemde herkes üzerine düşenin fazlasını yapması gerekir. Şu ana kadar yaptıklarımızı şu andan itibaren katlayarak yapacağınıza inanıyorum” ifadeleriyle sonlandırdı. Daha sonra personeller birimleriyle ve sorumluluklarıyla ilgili görüş ve düşünce ve önerilerini Toltar ile paylaştılar.
Toltar yaptığı değerlendirme toplantısında “Bizler halkımıza hizmet etmekle yükümlüyüz. Belediyemizin Halkla İlişkiler birimi içindeki beyaz masa vatandaşımızın ilk müracaat noktasıdır bunun için çok önemli bir görevi yerine getiriyorsunuz. Onun için bütün personelimizin her an göreve hazır olması gerekir ve sorunların çözülmesi için ilgili birimlere yönlendirerek çözümüne katkı sağlaması gerekir. Halkımızın bizden beklentisi hep iş-proje-hizmet odaklıdır. Bütün personelimiz bunun bilinciyle hareket etmek zorundadır” dedi.“TEK AMACIMIZ VATANDAŞIMIZA HİZMET”
Tek amacımız vatandaşımıza kaliteli hizmet sunmak diyen Toltar konuşmalarını, “Belediye personeli, belediyenin aynasıdır. Vatandaşlarımız sizler ile iletişime geçiyor, sorunlarını sıkıntılarını personele aktarıyor. Sizin onlara gösterdiğiniz ilgi Dilovası Belediyesinin kalitesini belirleyen bir etmendir. Sonuç olarak bu dönemde herkes üzerine düşenin fazlasını yapması gerekir. Şu ana kadar yaptıklarımızı şu andan itibaren katlayarak yapacağınıza inanıyorum” ifadeleriyle sonlandırdı. Daha sonra personeller birimleriyle ve sorumluluklarıyla ilgili görüş ve düşünce ve önerilerini Toltar ile paylaştılar.







