Toplantının açılış konuşmasını yapan Köşker, sürekli değişen ve şehirlerin yarış halinde olduğu bir dünyada Gebze Belediyesi’nin de değişime ve yenilikleri ayak uydurması gerektiğini söyledi. Göreve geldikleri yedi yıl süresince ilçede pek çok değişime imza attıklarını ifade eden Köşker, “Yedi yıl sonra bugün Gebze’miz belediye hizmetleri ve şehircilik açısından çok daha farklı bir noktaya geldi. Bu başarı ekip olarak hepimize aittir. Başarı çıtamızı daha da yükseklere çıkarmak için hepinizin Türkiye ve dünyadaki belediyeciliği yakından takip etmenizi ve kendinizi geliştirmenizi istiyorum” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Aralık 2015 - 18:11
"Değişime ayak uydurmalıyız"
Gebze Belediyesi’nin İSO Kalite Belgesi gereği yılda bir kez gerçekleştirdiği 2015 Yılı Yönetim Gözden Geçirme Toplantısı, Belediye Başkanı Adnan Köşker’in başkanlığında yapıldı. Belediye başkan yardımcıları Nilay Ayran, Engin Güzel ve Sadık Albayrak ile birlikte başkan danışmanı Şakir Bitmez ve birim müdürlerinin katıldığı toplantıda Gebze Belediyesi’nin 2015 yılında yaptığı çalışmalar masaya yatırıldı.
GÜNDEM
19 Aralık 2015 - 18:11






