Lüleburgaz, Çorlu ve Demirspor’den sonra Edirne engelini de gol yemeden kayıpsız geçen Gebzespor’da tam bir bahar havası yaşanıyor. Şampiyonluk trenini kaçırsa da, Gebzespor’a BAL’daki en iyi sezonunu yaşatan teknik direktör Cengiz Demir, kalan maçları da kazanmayı hedeflerini söyledi. Edirne maçının değerlendirmesini yaparak sözlerine başlayan tecrübeli teknik adam, “Oyuncularımın yüreklerine sağlık. Hem defansif hem de ofansif anlamda beklentilerimiz karşılayan bir futbol oynadık. Edirnespor’da oyunu çirkinleştirmedi ve açık bir futbol sergiledi. Böyle olunca da ortaya zevkli bir maç çıktı. Bulduğumuz gol pozisyonlarını değerlendirdik. Daha da farklı olabilirdi. Burada önemli olan kazanmaktı ve bunu da başardık. Futbolcusundan malzemecisine kadar herkese teşekkür ediyorum” dedi. Kalan maçlar için de konuşan tecrübeli çalıştırıcı, “Maç maç ilerliyoruz. Şimdiki düşüncemiz Arnavutköy maçı. Kalan 6 maçı da kazanıp, sezonu 52 puanda tamamlamak istiyoruz” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 29 Şubat 2016 - 17:02
Demir yumruk
Gebzespor’un başına geçmesiyle takımın çehresini değiştiren teknik direktör Cengiz Demir, öğrencileriyle birlikte vura vur gidiyor. Edirne maçında harika bir oyun ortaya koyan futbolcular, kalan 6 maçı da kazanmaya yeminli.
SPOR
29 Şubat 2016 - 17:02









