Gebze amatörüne ayrı bir heyecan katan Denizli Köyüspor gençlerde de lig atladı. A takım bazında Amatör Süper Lig’e yükselen yeşil-beyazlı ekibin 2.Küme U-19 takımı, Play-Off finalinde karşılaştığı Bağdatspor’u 1-0 yenerek 1.Küme U-19 Ligi’ne yükseldi. Derince Stadı’ndaki maçta daha hırslı ve istekli oynayan temsilcimiz aradığı gole 80.dakikada ulaştı. Bu dakikada orta sahadan kaptığı topla ceza sahası içine giren Kerem, kaleci Doğaç’ın sağından topu ağlara gönderip takımını şampiyon yaptı. Maç sonunda Bağdatsporlu futbolcular üzüntüden ağlarken, Deniz Köyüsporlu futbolcular 1. Küme U-19 Ligi’ne çıkma sevincini yaşadı.BAĞDAT 0-1 DENİZLİ KÖYÜSTAT: DerinceHAKEMLER: Recep Kaval ***, Umur Kasap ***, Ahmet Demiral ***BAĞDATSPOR: Doğaç **, Emirhan ***, Osman Nuri ***, Abdülbaki ***, İbrahim Halil ***, Hüseyin **, Ahmet Yıldız **, Ahmet Tahir Alaylı **, Doğukan ***, Emin Talha **, Melihcan **DENİZLİ KÖYÜ: Ahmet Kaya ***, Salih ***, Azar ***,Yusufcan ***, İrfan Özgür ***, Ahmet Oral ***, Kerem ****, Erdinç **. Erman ***, Burak ***, Gökhan ** (Eren **)GOL: Dk. 80 Kerem
SPOR
Yayınlanma: 05 Haziran 2016 - 15:37
Denizli gençlerde de süper: 1-0
A takım bazında Amatör Süper Lig’e yükselen Denizli Köyü gençlerde de hedefi 12’den vurdu. Yeşil-Beyazlı kramponlar, 2.Küme U-19 Ligi Play-Off finalinde karşılaştığı Bağdat’ı tek golle yenerek 1.Küme U-19 Ligi’ne adını yazdırdı.
SPOR
05 Haziran 2016 - 15:37









