Gebze amatörünün son yıllardaki en başarılı kulübü olan Denizli Köyüspor, transferde tuttuğunu kopardı. 2 yılda 2.Küme’den Süper Lig’e kadar yükselme başarısı gösteren yeşil-beyazlılar çekirdek kadrosunu koruduktan sonra nokta transferler gerçekleştirdi. Yeşil-Beyazlı ekibin başkanı Necat Araba, sosyal medya hesabı üzerinden yeni transferlerini spor kamuoyuna tanıttı. Çatalca Nakkaşspor’dan Zafer, Gebzespor’dan kaleci Kadir, Çayırovaspor'dan Bora, Tavşanlıspor’dan Yunus, Sultan Orhanspor’dan Metin ve Çanakkale’den Erhan’ı renklerine bağladıklarını belirten Başkan Araba, orta saha, sol bek ve sağ beke yapacakları takviyeler sonrasında transferi kapatacaklarını bildirdi. Lige renk ve heyecan katacaklarını dile getiren yeşil-beyazlı ekibin başkanı, “Genç, çok koşan ve seyir zevki yüksek bir takım kurduk” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 31 Temmuz 2016 - 14:48
Güncelleme: 01 Ağustos 2016 - 11:19
Denizli Köyü altılıyı buldu!
SPOR
31 Temmuz 2016 - 14:48
Güncelleme: 01 Ağustos 2016 - 11:19









