1.Küme U-19 Ligi’nin Gebze ayağında küme düşen ikinci ve son takım Mustafapaşa oldu. Son haftaya küme düşme hattında giren Denizli ise, Mustafapaşa’nın bay geçirdiği haftada kendi göbeğini kesti ve Çerkeşli’yi 4-3 mağlup ederek ligde tutundu. Denizli’yi ipten alan gol, son dakikada Aşır’ın penaltı vuruşundan geldi. Puanını 15’e çıkartan Denizli kümede kalırken, 13 puanda kalan Mustafapaşa ise 2.Küme U-19 Ligi’ne düştü. Ligde küme düşen diğer bir takım haftalar öncesinden Genç Kale olmuştu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Nisan 2019 - 19:12
Denizli son nefeste ligde kaldı: 4-3
1.Küme U-19 Ligi’nin Gebze ayağında küme düşen ikinci ve son takım Mustafapaşa oldu.
SPOR
07 Nisan 2019 - 19:12









