Ligde iyi futbol oynayan ancak ceza sahasında bitirici son vuruşları yapamadığı için istediği sonuçları alamayan Denizli Köyüspor, İlimtepe FK maçıyla start vereceği ikinci yarıya umutla bakıyor. 11 haftalık ilk yarı periyotunda 2 galibiyet, 5 beraberlik, 4 yenilgi alan yeşil-beyazlı ekibin hocası Soydan Yavuz, ikinci yarıda başarılı sonuçlar alacaklarını söyledi. İlk yarıda hemen hemen her maçta şanssızlıklar yaşadıklarını ifade eden Yavuz, “Üretken bir futbol sergiliyoruz. Her maçta en az 5-6 gol pozisyonumuz var. Ancak sonuç noktasında istediğimizi alamıyoruz. Tabiri caizse ilk yarı maçlarında top bizi sevmedi. İkinci yarıda şanssızlığımızı kıracağımıza inanıyorum. İlimtepe FK maçı mutlak suretle kazanmamız gereken maçlardan biri. İnşallah galip geleceğiz” dedi. 1-1’lik maçın rövanşı Pazar günü Metin Oktay Stadı’nda saat 17.00’de oynanacak.
SPOR
Yayınlanma: 07 Aralık 2016 - 14:05
Denizli'yi ikinci yarıda görün!
Ligin ilk yarısını küme düşme hattının hemen üzerinde tamamlayan Amatör Süper Lig temsilcimiz Denizli Köyüspor, ikinci yarıdan oldukça umutlu. İlimtepe FK maçıyla çıkışa geçmek isteyen yeşil-beyazlı ekibin çalıştırıcısı Soydan Yavuz, “Geçmişe sünger çektik. İnşallah ikinci yarıda top bizi sevecek” dedi.
SPOR
07 Aralık 2016 - 14:05









