Amatör Süper Lig’de Dilovası’nın tek temsilcisi olma özelliğini taşıyan Diliskelesispor, Tavşancıl Salih Gün Stadı’nda ağırladığı Derincespor’u 2-1 yenerek ligdeki ilk galibiyetini aldı. İyi bir sezon geçireceğinin sinyallerini geçen hafta Karamürsel ile oynadığı ilk maçında veren mavi-beyazlı ekip, 1-0 önde götürdüğü maçın uzatma dakikalarında yediği golle galibiyeti kaçırmış ve ortaya koyduğu futbolla gelecek adına umut vermişti.GOLLER ONUR VE ABDULLAH’TAN
İlk haftanın kazanan ekibi Derincespor A.Ş’yi sahasında konuk eden ekibimiz, Tavşancıl Stadı’nda lider gelen rakibini ikinci yarıda attığı gollerle 2-1 yendi. Onur Köse ve Abdullah Kaya ile sonuca ulaşan temsilcimiz puanını 4’e çıkartırken Play-Off’un da en güçlü adaylarından biri olduğunu göstermişti. Temsilcimiz önümüzdeki cumartesi günü deplasmanda Arslanbey G.B. ile karşılaşacak.
İlk haftanın kazanan ekibi Derincespor A.Ş’yi sahasında konuk eden ekibimiz, Tavşancıl Stadı’nda lider gelen rakibini ikinci yarıda attığı gollerle 2-1 yendi. Onur Köse ve Abdullah Kaya ile sonuca ulaşan temsilcimiz puanını 4’e çıkartırken Play-Off’un da en güçlü adaylarından biri olduğunu göstermişti. Temsilcimiz önümüzdeki cumartesi günü deplasmanda Arslanbey G.B. ile karşılaşacak.









