ÇOK GOL KAÇTI!Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’nda oynanan maçın ilk yarısında tempo düşük ve pozisyon sayısı azdı. İlk yarının uzatma anlarında Güneşspor ceza sahası içinde karambol oluştu. Topu önünde bulan Gürsel net bir vuruşla Dilovası'nı 1-0 öne geçirdi ve ilk yarı da bu skorla sona erdi. İkinci yarıda da Dilovası’nın üstünlüğü vardı. Özellikle Ömer Çalık, Özgür Tınaz, Bilal ve Mahmut rakip savunmayı çok zorladı. Mücadelenin 78. dakikasında Mahmut'un şutunda Oğuzhan topun ağlara gitmesine engel olamadı ve Dilovası 2-0 öne geçti. 2 dakika sonra hakeme itirazlarından dolayı kaptan Emrah Tanta kırmızı kart gördü. Kalan sürede Ömer Çalık ile 3 pozisyon bulan Dilovası 3. golü bulamasa da maçı 2-0 kazandı ve sezonun ilk yarısını 24 puan 2. sırada tamamladı. KOCAELİ GÜNEŞ 0-2 DİLOVASI BLDSTAT: Mehmet Ali KağıtçıHAKEMLER: Burak Karaaslan***, Volkan Dikmen***, Yusuf Akdemir***KOCAELİ GÜNEŞ: Oğuzhan**, Adem**, Emrah**, Soner**, Samet**, Özgür**, Numan**, Gökhan**, Uğurcan** (Emre*), Bedirhan**, Hakan** (Kadir**)DİLOVASI BLD: Ömer***, Barış***, Emrah***, Gürsel***, Resul***, Bilal*** (İsmail ?), Ömer Çalık****, Mahmut*** (Yakup*),Adem***, Özgür****, Serkan*** (Onur?)GOLLER: Dk.45 Gürsel, Dk.78 MahmutKIRMIZI KART: Dk.82 Emrah Tanta (Kocaeli Güneş)
SPOR
Yayınlanma: 28 Kasım 2016 - 13:24
Dilovası'na hayat öpücüğü
Amatör Süper Lig B Grubu’nda zirveyi yakından ilgilendiren mücadelede Dilovası Belediyespor, deplasmanda Kocaeli Güneş’i 2-0 mağlup etti. 3 hafta sonra galibiyetle tanışan Ova, sezonun ilk yarısını 24 puanla 2. sırada tamamladı.
SPOR
28 Kasım 2016 - 13:24









