Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar, “Sağlık ve bilgilendirme seminerleriyle daha bilinçli bir sağlıklı yaşamın gerekleri bilgi olarak sunulmaktadır. Sağlık konusunda halkımızın doğru bilgilendirilmesi ve bilinçlendirmesi için bu türlü seminerlerin önemli olduğuna inanıyorum. Ağız ve diş sağlığı önemle üzerinde durulacak bir konudur” dedi. Ağız ve Diş Sağlığı uzmanları olan Diş Hekimi Selçuk Arslan ve M.Sedanur Yaşar, mikropların ilk giriş kapısı olan ağız ve diş sağlığının çok önemli olduğuna değinerek, “Ağız, sindirim sisteminin başlangıcıdır. Bütün besinler ağız yoluyla alınır. Alınan besinler ağızda bulunan dişler yardımıyla sindirime hazırlanır. Bu nedenle dış ortamla ilişkili olan ağız ve dişlerimizin sağlıklı olması oldukça önemlidir. Ağız ve dişlerin sağlığı için öncelikle bu bölgelerin temizliğine önem vermeliyiz. Aynı şekilde dişlerin sağlığı için düzenli olarak dişler, fırçalanarak temizlenmelidir. Ağız kokularının ve bir çok rahatsızlığın diş çürüklerinden kaynaklandığı unutulmayarak, temizliğe önem verilmelidir. Ağız ve dişlerin sağlıklı olması hoş bir görünüm vererek kişinin konuşma, gülme gibi durumlarda rahat hareket etmesine yardımcı olur. Kısaca ağız sağlığı, diş sağlığı ile yakından ilgilidir” bilgisini aktardı.
EĞİTİM
Yayınlanma: 29 Kasım 2015 - 17:19
Dilovası'nda Ağız ve Diş Sağlığı Semineri
Dilovası Belediyesi tarafından, ilçe halkına yönelik farklı sağlık konularında düzenlenen eğitim ve bilinçlendirme seminerleri devam ediyor. Dilovası Belediyesi ve Dilovası DESADENT Diş Polikliniğinin işbirliğiyle Kültür Merkezi Konferans salonunda düzenlenen ve çok sayıda ilçe sakinin de takip ettiği programı Diş Hekimi Selçuk Arslan ve M.Sedanur Yaşar birlikte sundular.
EĞİTİM
29 Kasım 2015 - 17:19









