Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar, “200 konteynır Bakanlık tarafından hibe olarak gönderilmiştir. Dilovası Belediyesi tarafından konteynırlar için herhangi bir ücret ödenmedi. Devletimizin bütün imkânlarından ilçe halkımızın faydalanılmakta ve bu doğrultuda başarılı projelere imza atılmaktadır. Dilovası bölgenin en güzel ilçelerinden biri olması için yoğun çalışmalarımız devam ediyor. Temiz bir şehir için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Ocak 2016 - 17:44
Dilovası'nda çöp konteynırları yenileniyor
Dilovası Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, ilçe genelindeki eski ve yıpranmış 200 çöp konteynırlarını yeniliyor. Çalışma kapsamında eski konteynırlar toplanarak yenileme atölyesine tekrar kullanılması için revize edilerek depolanıyor.
GÜNDEM
07 Ocak 2016 - 17:44





