1 yıl aradan sonra şampiyon olarak Amatör Süper Lig’e geri dönen Dilovası Belediyespor ilk transferini gerçekleştirdi. Tecrübeli oyuncuların yanında genç yeteneklerin de peşine düşen turkuaz-beyazlılar, teknik sorumlu Çetin Kılıç’ın istediği oyuncular arasında yer alan Ferhat Yılmaz’la anlaşmaya vardı. Futbola Zonguldak Karaelmasspor’da başlayan, bölgemizde ise sırasıyla Serhatspor, Çayırovaspor, Şekerpınar Gençlerbirliği ve Kirazpınar formasını giyen Ferhat, yönetici Servet Ataş ile yaptığı görüşme sonucunda Dilovası Belediyespor’a ‘evet’ dedi. Yönetici Ataş ile yeni takımının kaşkolüyle poz veren Ferhat, Dilovası Belediyespor’un başarısı için elinden geleni yapacağını söyledi. 22 yaşında olan geç yetenek sağ kanatta görev yapıyor.
SPOR
Yayınlanma: 08 Ağustos 2016 - 12:14
Dilovası'nda doğru transfer: Ferhat
SPOR
08 Ağustos 2016 - 12:14









