6’da 6 yaptıktan sonra son iki maçını beraberlikle geçiren Dilovası Belediyespor’da kazanma vakti geldi. Amatör Süper Lig B Grubu’nda liderliği elinde bulunduran temsilcimiz, hafta arası antrenör Ufuk Öğütveren’le anlaşan Nusretiye ile karşılaşacak. Yeniden çıkışa geçmek isteyen Dilovası’nda herkes 3 puana kilitlenirken, Başkan Recep Laç zor bir maçın kendilerini beklediğini ancak galibiyetle Dilovası’na döneceklerine inandığını söyledi. Pazar günü Derbent Stadı’nda oynanacak karşılaşma 18.00’de başlayacak.
SPOR
Yayınlanma: 18 Kasım 2016 - 15:08
Dilovası'nda tek yol 3 puan
SPOR
18 Kasım 2016 - 15:08









