Dilovası İşkur Şube Müdürü Ayhan Kutlu yaptığı konuşmada, “İşbaşı Eğitim Programının amacını mesleki deneyimi veya iş tecrübesi olmayan öğrencilerimize mesleki deneyim ve iş tecrübesi kazandırılarak bu kişilerin istihdam edilebilirliklerinin arttırılmasıdır.Program çerçevesinde öğrencilerimize ders saatleri dışındaki zamanlarında mesleklerinde kendilerini geliştirme imkânı bulabilecekleri, bir işyerinde çalışabilme imkânı sağlanacaktır. Çalışma esnasında iş yerine herhangi bir maddi yük getirilmeyip, öğrencilerimize günlük 38,50 TL ücret ödenecek ve sigortaları da İşkur tarafından yapılacaktır. Öğrencilerimiz staj yaparken dahi aynı imkânlardan faydalanacaktır. Ayrıca işverenin, program çerçevesinde çalıştırdığı öğrencilerimizi istihdam etmesi durumunda, 48 ay sigorta primi ödemeyecektir” dedi. Ayrıca, Tuğba Akın “İşkur’un Tanıtılması”, Mustafa Orhan “İş Arama Becerileri” ve Çağrı Demir “İşbaşı Eğitim Programı” konularında katılımcılara bilgi verdi. Soru cevap şeklinde geçen seminer Prof.Dr. Harun Demirkaya’nın kapanış konuşması ve konuşmacılara teşekkür belgesi sunması ile son buldu.
EĞİTİM
Yayınlanma: 09 Aralık 2015 - 17:28
Dilovası, üniversite işbirliği
Kocaeli Üniversitesi Hereke Meslek Yüksekokulu ve Dilovası İşkur işbirliği ile İşbaşı Eğitim Programı’nın tanıtılması amacı ile geçtiğimiz gün seminer düzenlendi.Öğretim Görevlisi Uğur Yücel’in koordinatörlüğünde gerçekleştirilen seminere öğretim elemanları ve öğrenciler tarafından yoğun ilgi gösterildi.
EĞİTİM
09 Aralık 2015 - 17:28









