3.Lig 3.Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği, 13’üncü haftaya ait maçta Diyarbekirspor’a 3-0 yenildi. 6 hafta sonra sahadan mağlubiyetle ayrılan sarı-yeşilli ekip, teknik direktör Galip Gündoğdu yönetiminde ise ilk yenilgisini almış oldu. Ligin formda ekiplerinden Diyarbekirspor karşısında beklentilerin çok altında kalan sarı-yeşilliler, 36’da Enis Gül, 49’da Abdurrahman Emir Alagöz ve 77’de Ergun Cengiz’in golleriyle sahadan 3-0 yenik ayrıldı. Darıca G.B. önümüzdeki cumartesi günü grupta 2.sırada bulunan Tarsus İ.Y ile karşı karşıya gelecek.
SPOR
Yayınlanma: 20 Kasım 2016 - 16:58
Diyarbakır'da üzücü skor: 3-0
SPOR
20 Kasım 2016 - 16:58









