Başkan Toltar, “İlçe genelinde orman vasfında olan yerler haricindeki tüm cadde ve sokaklar doğalgaz çalışmaları son aşamaya gelmişken orman vasfı olan ve kanunen çalışma yapılamayan bu yerlerdeki konutlara da doğalgaz verilmesi için taraflarla görüşmeler yapılıyor. Çerkeşli, Köseler, Demirciler ve Tepecik mahallelerimizde de doğalgaz ana hat çalışmaları başlatılmış ve Çerkeşli köyüne kadar ulaşılmıştır. Diliskelesi, Mimarsinan, Orhangazi ve Turgut Özal Mahallelerimizde bu çalışmaları planlan şekliyle devam ettiriliyor” dedi.Başlatılan çalışmaların aralıksız devam ederek kısa bir süre içerisinde bitirilmesi, halkın doğalgaz kullanımına başlaması için gereken hassasiyetin gösterileceğini belirten Toltar, " PALGAZ ile yaptığımız görüşmelerin sonuç vermesiyle birlikte ilçe genelinde çalışmalar son aşamaya gelmiştir. Ayrıca vatandaşlarımız sokaklarına doğalgaz gelebilmesi için Palgaz'a ait Dilovası Şubesinde Doğalgaz talebinde bulunması gerekiyor. Vatandaşlarımız Doğalgaz konusundaki istekliliği bizleri memnun etmektedir, Diliskelesi mahallesinde 27 Ekim'den buyana 41 sokak da doğalgaz çalışması bitmiştir. 20 sokak da doğalgaz çalışmaları devam etmektedir” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 20 Kasım 2015 - 10:23
Doğalgaz çalışmaları devam ediyor
Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar'ın girişimleriyle ilçe genelinde 138 sokağa 32.000 m2 doğalgaz hattı döşendi. Tüm caddelerin yanı sıra 138 adet sokaktaki tüm konutlar doğalgazı rahatlıkla kullanabiliyor.
GÜNDEM
20 Kasım 2015 - 10:23






