Dilovası’na girişi ve çıkış noktaları olarak Yavuz Sultan Selim Caddesinden bağlantı yapılarak tamamlanmasıyla birlikte önümüzdeki günlerde hizmete açılacak.Dilovası Belediye Başkanı Ali Toltar yaptığı açıklamada “Hükümetimiz, Büyükşehir Belediyemiz ve Dilovası Belediyesi işbirliğiyle Eynerce (Doğu) Kavşağı’nın inşaat çalışmalarında son aşamaya gelindi. İlçemize bağlantı yolu yapımı tamamlandıktan sonra siz değerli hemşerilerimizin hizmetine sunacağız” dedi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Mart 2016 - 16:54
Doğu kavşağında çalışmalar son aşamada
Dilovası’nın Eynerce Kavşağı üzerinde bulunan ve daha önceki yıllarda trafik kazaları ile sürekli gündemde olan Çolakoğlu Sapağına yapılan Doğu Kavşağında çalışmalar son aşamaya geldi.
GÜNDEM
01 Mart 2016 - 16:54





