Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, ilahiyatçı yazar Ömer Döngeloğlu’nun koronavirüs nedeniyle vefat etmesi nedeniyle sosyal medya hesabından başsağlığı mesajı yayımladı. Döngeloğlu, 12 Kasım 2019 tarihinde Mevlid-i Nebi haftası dolayısıyla Darıca’ya gelmiş ve Adnan Menderes Kültür Merkezi'nde "Peygamberimizin Örnek Aile Hayatı" konulu söyleşide bulunmuştu. Program sonunda Döngeloğlu ile fotoğraf çektiren ve kendisine gönül kapısı maketini hediye eden Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, başsağlığı mesajında o fotoğrafı paylaşıp, “İnnâ lillahi ve innâ ileyhi râciûn. Ömer Döngeloğlu hocamızın koronavirüs tedavisi gördüğü hastanede vefat ettiğini üzüntüyle öğrendim. Hocamıza Allah’tan rahmet, ailesine, yakınlarına ve tüm sevenlerine sabırlar diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah” ifadelerinde bulundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Mayıs 2020 - 14:09
Güncelleme: 03 Mayıs 2020 - 14:15
Döngeloğlu'nun vefatı Bıyık'ı üzdü
İlahiyatçı yazar Ömer Döngeloğlu’nun koronavirüs nedeniyle vefat etmesi Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık’ı üzdü. Döngeloğlu ile çekilen fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaşan Bıyık, ünlü ilahiyatçıya Allah’tan rahmet diledi.
GÜNDEM
03 Mayıs 2020 - 14:09
Güncelleme: 03 Mayıs 2020 - 14:15





