Gebzespor’da Başkan Yusuf Öztürk, yönetim kurulu üyeleri ve taraftarlar, Sapanca Gençlik ile oynanan maçın sabahı Çoban Mustafapaşa Camii’nde buluştu. İlk olarak Kuran-ı Kerim tilavetini dinleyen topluluk ardından saf tutarak sabah namazını eda etti. Gebzespor’un şampiyonluğu için dua eden taraftarlar bu anı cami çıkışında çekilen fotoğraflarla ölümsüzleştirirken, Başkan Yusuf Öztürk sabah namazı çağrısına kayıtsız kalmayan taraftarlara teşekkür ederek, “Allah hepinizden razı olsun” dedi. Başkan Öztürk ardından taraftarlara Stat Büfe’de kahvaltı verdi.












