Her biri farklı dünya coğrafyalarından gelen öğrencilerin katıldığı kampta öğrenciler kültürümüzü tanıtan eski köy oyunlarını oynadı. İstanbul Uluslararası Öğrenci Merkezi yaklaşık 50 kişilik öğrenci grubuyla gençlik kampına katıldı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler Müdür Yardımcısı Mustafa Ermiş, “Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin uluslararası öğrenciler için gerçekleştirdiği bu organizasyonda İstanbul’da bulunan misafir öğrencileri de düşünüp, burada ağırladıkları için tüm yetkililere teşekkür ediyorum” dedi.“ORTAK ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDECEK”
Öğrencilerin kente uyum sorunlarını gidermek, İstanbul’da yaşadıkları sıkıntılara çözüm üretmek noktasında İngilizce, Rusça ve Arapça dilinde rehberlik hizmeti verdiklerini belirten Ermiş, “İstanbul’da öğrenci arkadaşlarla sosyal, kültürel ve eğitim faaliyetleri gibi birçok hizmetler üretmeye çalışıyoruz. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin de misafir öğrencilerin farkına vararak, onlara bu tür hizmetleri sunmasını takdir ediyoruz. Bundan sonraki süreçte de Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile uluslararası öğrenciler için ortak çalışmalarımız devam edecek” şeklinde konuştu.
Öğrencilerin kente uyum sorunlarını gidermek, İstanbul’da yaşadıkları sıkıntılara çözüm üretmek noktasında İngilizce, Rusça ve Arapça dilinde rehberlik hizmeti verdiklerini belirten Ermiş, “İstanbul’da öğrenci arkadaşlarla sosyal, kültürel ve eğitim faaliyetleri gibi birçok hizmetler üretmeye çalışıyoruz. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin de misafir öğrencilerin farkına vararak, onlara bu tür hizmetleri sunmasını takdir ediyoruz. Bundan sonraki süreçte de Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile uluslararası öğrenciler için ortak çalışmalarımız devam edecek” şeklinde konuştu.






