Dünya futbolunun geldiği noktada, yöneticileri ne Şampiyonlar Ligi, ne Avrupa Ligi ne de yerel ligler artık kesmiyor.İngiliz basınında yer alan habere göre dünya futbolunu yönetenler 5 yıl içinde yepyeni bir yapılanmaya girmeyi planlıyor.
İddiaya göre tüm kıtaların en iyi takımları seçilecek onların yer aldığı bir 'Dünya Süper Ligi' kurulacak.Asya, Afrika, Güney ve Kuzey Amerika ile Avrupa'dan takımların yer alacağı bu 22 ekipli ligde mücadele edecek ilk liste ise hazırlandı.
Listede ağırlık Avrupalılara verilirken Türkiye'den hiçbir takım kendisine yer bulamadı.Kamuoyu bu planın ne kadar gerçekçi olup olmadığını tartışıyor. Çünkü Avustralya takımının, Amerika takımı ile maç yaparken kat edeceği mesafe yaklaşık 21 saat...22 ekipli ligde mücadele edicek bu listede yer alması düşünülen takımlar şu şekilde sıralandı:-Barcelona -Borussia Dortmund -Liverpool -Guangzhou -Real Madrid -Bayern Münih -New York City -Shanghai SIPG-Atletico Madrid -Manchester United -LA Galaxy -Corinthians-Juventus -Manchester City -Melbourne City -SuperSport United-Inter Milan -Arsenal -Paris Saint-Germain-Milan -Chelsea -Lyon









