Sultangazi’ye 3-2 yenilen Çayırovaspor’un Kulüp Başkanı Şevket Külte, karşılaşmanın hakemi Halil Uysal’ın adil bir yönetim sergilemediğini savundu. Sultangazi karşısında iyi bir mücadele sergileyerek 3 puanı hak ettiklerini belirten Başkan Külte, “Ancak hakem maçı resmen katletti. Şimdiye kadar hakemlerle ilgili bir şey söylemedim. Ama bu maçın hakeminin yönetimini kabullenmek mümkün değil. Taraftar baskısıyla aleyhimize penaltı verdi. ALLAH'A HAVALE EDİYORUM
Karşılaşmada hiçbir düdüğü bizim lehimize çalmadı. Zaten bunu da istemiyoruz. Sadece adil bir yönetim sergilemesini bekledik. Fakat ne yazık ki bunu yapmadı. 3 puanımızı cebimizden alıp, Sultangazispor’a verdi. Emek hırsızlığı yapan Halil Uysal’ı Allah’a havale ediyorum” diye konuştu.
Karşılaşmada hiçbir düdüğü bizim lehimize çalmadı. Zaten bunu da istemiyoruz. Sadece adil bir yönetim sergilemesini bekledik. Fakat ne yazık ki bunu yapmadı. 3 puanımızı cebimizden alıp, Sultangazispor’a verdi. Emek hırsızlığı yapan Halil Uysal’ı Allah’a havale ediyorum” diye konuştu.









