Küme düşmeye doğru ilerleyen Darıca Gençlerbirliği, son lig maçında Bandırmaspor’a 4-0 yenilerek havlu attı. Tarihinin en karanlık günlerini geçiren sarı-yeşilli ekibimizin başarısızlığı istatistiklere de yansımış durumda. Ligin en fazla yenilen, en çok gol yiyen, en az gol atan takımı olan Darıca G.B, -41 averajla ligin dibine demir attı. Taraftarlarını kahreden sarı-yeşilliler, Pazar günü Şanlıurfaspor’u yenemeyip, Fethiyespor’un da Etimesgut Belediyespor’u mağlup etmesi halinde matematiksel olarak 2.Lig’e veda edecek.
SPOR
Yayınlanma: 08 Nisan 2019 - 16:34
En kara tablo: -41 averaj
Küme düşmeye doğru ilerleyen Darıca Gençlerbirliği, son lig maçında Bandırmaspor’a 4-0 yenilerek havlu attı.
SPOR
08 Nisan 2019 - 16:34









