Mart meclisinde gündeme gelen Cuma pazarı ile alakalı sorulara cevap veren Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, projenin detaylarını Yenigün’e aktardı. Cuma pazarının bu yıl kesinlikle kalkacağını dile getiren Köşker, uygulamanın Cuma pazarı ile sınırlı kalmayacağını belirtti. Köşker, “2016’da tüm Pazar yerlerini uygulamaya almayı hedefliyoruz. Bulunla alakalı çalışmalarımız son aşmaya geldi. İnşallah yıl sonuna kadar bu sözümüzü yerine getirmiş olacağız” dedi. Köşker öte yandan son zamanlarda çıkan haberlerle ilgili de görüşlerini bildirdi. Paralel medyanın, “Adrese teslim ihale” haberleri hakkındaki sorularımızı yanıtlayan Başkan Köşker şunları söyledi; HERKES İHALEYE GİREBİLİR
Gebze Belediyesi ihalelerinde ve uygulamalarında en şeffaf belediyedir. 7 yıldır biz belediyi bu politika ile başarılı bir şekilde yönetiyoruz. Adam belediye başkanını tanıyor diye ihaleye mi girmeyecek ve ya ben onu tanıyorum diye, ‘Yanlış anlaşılır girme’ mi diyeceğim. Hatta benim yakın bir dostum bile olabilir eğer ticaretine uygun bir işse sırf benimle yakınlığı var diye kişi ihalelere girip şansını mı denemesin. Sonuç olarak şunun altını özellikle çiziyorum; hangi ihale olursa olsun şartnameye uyan her şahıs ve firma ilgili dosyayı alabilir ve ihalelere girebilir, bunda çekinecek ve yanlışa sebebiyet verecek hiçbir şey yok.
Gebze Belediyesi ihalelerinde ve uygulamalarında en şeffaf belediyedir. 7 yıldır biz belediyi bu politika ile başarılı bir şekilde yönetiyoruz. Adam belediye başkanını tanıyor diye ihaleye mi girmeyecek ve ya ben onu tanıyorum diye, ‘Yanlış anlaşılır girme’ mi diyeceğim. Hatta benim yakın bir dostum bile olabilir eğer ticaretine uygun bir işse sırf benimle yakınlığı var diye kişi ihalelere girip şansını mı denemesin. Sonuç olarak şunun altını özellikle çiziyorum; hangi ihale olursa olsun şartnameye uyan her şahıs ve firma ilgili dosyayı alabilir ve ihalelere girebilir, bunda çekinecek ve yanlışa sebebiyet verecek hiçbir şey yok.





