Son galibiyetini ligin 9.haftasında Çubuklu Bala’ya karşı alan Amatör Süper Lig B Grubu ekiplerinden Denizli Köyüspor kümede kalacağına inanıyor. Geçtiğimiz Pazar günü oynadığı maçta Kartepe Belediyespor ile 1-1 berabere kalarak kazanamama serisini 5 maça çıkartan yeşil-beyazlı ekipte başkan Necat Araba, Denizli Köyüspor sevdalılarının yüreğine su serpecek açıklamalarda bulundu.EN AZ 15 PUANA TALİBİZ‘Endişemiz yok, düşmeyeceğiz’ ifadesini kullanarak futbolculara güvenini dile getiren Başkan Araba, şöyle konuştu, “İyi oynuyoruz ama üretken değiliz. Sezon başından beri belki net yüz gol kaçırmışızdır. Açıkçası hak ettiğimiz bir yenilgi yok. Şanssızlık bizi bu noktalara getirdi. Bunun böyle gitmeyeceğini biz kadar futbolcu kardeşlerimizde biliyor. Önümüzde oynayacağımız 8 maç var. Bu da 24 puan eder. Bu puanların en az 15’ine talibiz. Ligde kalacağımıza inanıyorum” dedi. Yılbaşı tatilinden sonra lider İhsaniye ile deplasmanda karşılaşacaklarını hatırlatan Başkan Araba, “Ligin boyu giderek kısalıyor. Artık kolay-zor maç yok. İhsaniye’den mutlak puanla dönmeliyiz” diyerek sözlerini tamamladı.
SPOR
Yayınlanma: 29 Aralık 2016 - 09:42
Endişemiz yok, düşmeyiz
SPOR
29 Aralık 2016 - 09:42









