Hasan Soba önceki hafta yaptığı çıkışla FETÖ’yle mücadelenin nadasa girdiğini, ve kamuoyunun yapılan operasyonları yeterli bulmadığını dile getirmişti. “FETÖ ile mücadeleyi yeterli bulmuyorum” diyen Soba’ya Darıca’dan destek eli uzandı. AK Parti Darıca İlçe Başkanı Muzaffer Bıyık, Soba’nın sözlerine yönelik yaptığı açıklamasında, “Hasan başkan az bile söylemiş, sayın cumhurbaşkanımız için ‘Darağacında sallandıracağız diyenler ortalıkta kol geziyor” dedi. Bıyık yapılan serzenişlerin şahsi olarak değil, toplumun düşüncesi olarak algılanması gerekliliğinin altını özellikle çizdi. Bıyık şöyle konuştu;“SAHA DA OLAN BİZİZ”
Biz siyasetin nabzını masa başında tutan kişiler değiliz. Gece gündüz bizi saha da çalıştıran bir partimiz var. Halkın nabzını en iyi saha da ölçüyoruz. O yüzden Hasan başkanımızın yaptığı bu çıkış iki açıdan önemli. Birincisi bu direk bizlerin düşünceleri değil. Halk saha da bunu bize yansıtıyor, biz vatandaştan duyduklarımızı sadece sesli konuşuyoruz. Bu açıklamalar bizlerin serzenişi değil, direk halkın serzenişi olarak algılanmalı. Birde 15 Temmuz ruhu var asıl dikkat çekmek istediğimiz taraf orası; tankın altına yatanlar ‘biz FETÖ’cüler elini kolunu sallaya sallaya gezsinler diye mi canımızı hiçe saydık’ diyor. Biz vatandaşın düşüncelerine bu konu da tercümanlık yapmış oluyoruz.“ASACAĞIZ DİYORLARDI”
Bu ülkenin seçilmiş Cumhurbaşkanını darağacında asacağız diyenler vardı, bizim bölgemiz de bulunuyordu akılını bu zihniyete ipotek verenler. Şimdi onlar nerede? dışarıda geziyorlar, işte bu noktalara dikkat çekmek istiyoruz. Bu çete üzerinden ticaret yapanlardan hesap soruldu ama tavanında ihanet edenlerin maalesef çoğuna dokunulmadı. Umarız yargı ve kolluk kuvvetlerimiz bizlerin açıklamalarını dikkate alır. Mağduriyet yaratılmadan 15 Temmuz gecesinin ve bugüne kadar ülkemiz için yapılan tüm hainliklerin hesabı fitil fitil FETÖ’nün burnundan getirilsin.
Biz siyasetin nabzını masa başında tutan kişiler değiliz. Gece gündüz bizi saha da çalıştıran bir partimiz var. Halkın nabzını en iyi saha da ölçüyoruz. O yüzden Hasan başkanımızın yaptığı bu çıkış iki açıdan önemli. Birincisi bu direk bizlerin düşünceleri değil. Halk saha da bunu bize yansıtıyor, biz vatandaştan duyduklarımızı sadece sesli konuşuyoruz. Bu açıklamalar bizlerin serzenişi değil, direk halkın serzenişi olarak algılanmalı. Birde 15 Temmuz ruhu var asıl dikkat çekmek istediğimiz taraf orası; tankın altına yatanlar ‘biz FETÖ’cüler elini kolunu sallaya sallaya gezsinler diye mi canımızı hiçe saydık’ diyor. Biz vatandaşın düşüncelerine bu konu da tercümanlık yapmış oluyoruz.“ASACAĞIZ DİYORLARDI”
Bu ülkenin seçilmiş Cumhurbaşkanını darağacında asacağız diyenler vardı, bizim bölgemiz de bulunuyordu akılını bu zihniyete ipotek verenler. Şimdi onlar nerede? dışarıda geziyorlar, işte bu noktalara dikkat çekmek istiyoruz. Bu çete üzerinden ticaret yapanlardan hesap soruldu ama tavanında ihanet edenlerin maalesef çoğuna dokunulmadı. Umarız yargı ve kolluk kuvvetlerimiz bizlerin açıklamalarını dikkate alır. Mağduriyet yaratılmadan 15 Temmuz gecesinin ve bugüne kadar ülkemiz için yapılan tüm hainliklerin hesabı fitil fitil FETÖ’nün burnundan getirilsin.





