Pazar günü Ergene Velimeşe deplasmanına çıkarma yapacak olan Gebzespor taraftarı, GTO Başkanı Nail Çiler ve Gebzespor Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım’ın destekleriyle Tekirdağ’da olacak. Pazar günü saat 10.00’da Alaettin Kurt Stadı önünden kalkacak 10 otobüsün GTO Başkanı Nail Çiler ve Gebzespor Futbol Şube Sorumlusu Adem Yıldırım tarafından tahsis edildiği öğrenildi. Tribün lideri Abdulkerim Yıldırım, Başkan Nail Çiler ve Adem Yıldırım’a teşekkür etti.
SPOR
Yayınlanma: 29 Eylül 2016 - 10:50
Güncelleme: 29 Eylül 2016 - 13:20
Eskiçarşı'dan iki isme teşekkür
SPOR
29 Eylül 2016 - 10:50
Güncelleme: 29 Eylül 2016 - 13:20









