Gebzespor’un etkili taraftar grubu Eskiçarşı yarın ödül için sahneye çıkıyor. Gebze Kaymakamlığı’nın ‘İyilik Festivali’ kapsamında düzenlediği sosyal sorumluluk projesine kitap kampanyasıyla katılan ve bu kapsamda Edirne maçı öncesi toplanan yaklaşık 10 bin kitabı ilgili kişilere teslim eden Eskiçarşı Grubu, Gebze Kaymakamlığı’nın yarın saat 19.30’da Osman Hamdi Bey Kültür Merkezi’nde düzenlediği İyilik Festivali Ödül Töreni’nin şeref konuğu olacak. Edirne maçının devre arasında düzenlenen törende, merhum İmdat Karakaya ile birlikte İyilik Sertifikasını alan Tribün lideri Abdulkerim Yıldırım yarın ki törende ödülü Eskiçarşı Grubu adına Gebze Kaymakamı Mehmet Arslan’dan teslim alacak. Bu özel ve önemli günde Osman Hamdi Bey Kültür Merkezi’nin ikinci katı Gebzespor taraftarlarına ayrıldı. Taraftarlardan kaşkol ve formalarla ödül törenine katılım sağlamaları istendi.
SPOR
Yayınlanma: 02 Haziran 2016 - 11:50
Eskiçarşı ödül alacak
SPOR
02 Haziran 2016 - 11:50









