Gebze Fatih Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Gökhan Nalbant, yönetim ekibi ve birim sorumlularının katıldığı bina turunda bütün hastane birimleri yerinde incelenirken, yapılan değerlendirmeler sonucunda tespit edilen eksikler için iyileştirme faaliyetleri bir an önce başlatıldı. Verimli bir değerlendirmenin yapıldığını söyleyen Başhekim Nalbant, hasta ve hasta yakınlarının sorun ve önerileriyle de yakından ilgilendi.
SAĞLIK
Yayınlanma: 27 Mart 2018 - 17:16
Fatih Devlet Hastanesi'nde bina turu gerçekleştirildi
Gebze Fatih Devlet Hastanesi, hasta ve hasta yakınlarına daha iyi hizmet verebilmek amacıyla tüm hastanede bina turu gerçekleştirildi.
SAĞLIK
27 Mart 2018 - 17:16









