Bilindiği üzere koronavirüs vakası kapsamında Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, Kocaeli'nde yaşayan vatandaşların sularının kesilmeyeceğini ve suları kesik olan kişilerin de İSU ekiplerinin çalışması sonunda tekrar sularına kavuşacağını açıklamıştı. Süreç içerisinde artan tedbirler ve alınan kararlar doğrultusunda Gebze bölgesi sakinleri İSU'nun yaptığı benzer uygulamayı özel dağıtım şirketleri olan Şepaş ve PALGAZ'dan da bekliyor. Elektrik ve doğalgaz dağıtım şirketi olan bu iki firmanın vatandaşların fatura ödemelerinde ertelemeye gidip gitmeyeceği ise merak konusu oldu. Gebze bölgesi sakinleri ilerleyen süreçte her iki firmadan da fatura erteleme konusunda bir adım bekliyor.
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Mart 2020 - 16:07
Faturalara erteleme gelecek mi?
Koronavirüsle mücadele konusunda birçok konuda erteleme tedbirleri ortaya çıkıyor. Bu bağlamda Gebzeli sakinler doğalgaz ve elektrik firmalarının fatura erteleme çalışması olup olmayacağını merak ediyor.
GÜNDEM
19 Mart 2020 - 16:07





